کلمة المفتاح برند درونی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ناصری اصفهانی، هاجر ؛ بیدرام، رسول ؛ كاتب مسؤول : نسترن، مهین ؛
مجلة:معماری و شهرسازی ایران»پاییز و زمستان 1401- شماره 24 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 233 إلی 245 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیبافت تاریخی اصفهانبرند درونیذینفعان داخلی
-
2.
مؤلف : امیراحمدی، هومن ؛ کوررنگ بهشتی، سیامک ؛ كاتب مسؤول : صادقی، مهرداد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1401 - شماره 85 ، B (Azad University/ISC (22 صفحة - من 73 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاه آزاد اسلامیمعادلات ساختاریبرندسازیبرند درونیکارکنانرویکرد معادلات ساختاریپژوهشدانشگاهفرهنگ
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة معماری و شهرسازی ایران 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت راهبردی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)