کلمة المفتاح برندسازی شهری / (49 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صالحی، اعظم ؛ محمدباقری، مهدی ؛ سلاجقه، سنجر ؛ كاتب مسؤول : پورکیانی، مسعود ؛
مجلة:تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی»تابستان 1403 - شماره 73 ISC (26 صفحة - من 47 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:توسعهشهر بوشهربرندسازی شهری
-
2.
كاتب مسؤول : فخیم زاده، حمید ؛ مؤلف : سروری، هادی ؛ مهدی نیا، محمدهادی ؛ محمودزاده واشان، مهدی ؛
مجلة:تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی»بهار 1403 - شماره 72 ISC (19 صفحة - من 189 إلی 207 )
الکلمات المفتاحية:مدل معادلات ساختاریگردشگربرندسازی شهریطرح های توسعه شهریشهر بیرجند
-
3.
مؤلف : حمیدی، آرمان ؛ حسام، مهدی ؛ كاتب مسؤول : سالاری پور، علی اکبر ؛
مجلة:پژوهش های جغرافیای انسانی»زمستان 1402، دوره پنجاه و پنجم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 207 إلی 223 )
الکلمات المفتاحية:شهر خلاقمدیریت شهریشهر رشتبرندسازی شهریخلاقیت شهری
-
4.
مؤلف : رمضانی، ریحانه ؛ جاویدانی، نیره ؛ كاتب مسؤول : سجادزاده، حسن ؛
مجلة:پژوهش های جغرافیای انسانی»پاییز 1402، دوره پنجاه و پنجم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 171 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:برند سازی مکانشهر همدانبرند سازیتپه هگمتانهبرند سازی شهری
-
5.
مؤلف : علیزاده باراندوزی، هادی ؛ حسین زاده دلیر، کریم ؛ كاتب مسؤول : حمیدزاده خیاوی، سهیلا ؛
مجلة:آمایش محیط»بهار 1402 - شماره 60 التصنيف A (Azad University/ISC (28 صفحة - من 207 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریمدیریت شهریشهر ارومیهبرندسازی شهریدرآمدهای پایدار شهریشهریشناساییمؤلفههایشهرداریگردشگری شهری
-
6.
مؤلف : انصاف جویی، کیمیا ؛ حسام، مهدی ؛ كاتب مسؤول : سالاری پور، علی اکبر ؛
مجلة:اندیشه راهبردی شهرسازی»بهار و تابستان 1402، دوره اول - شماره 2 (21 صفحة - من 61 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی شهریشهرخلاقگردشگریسنندج
-
7.
كاتب مسؤول : سالاری پور، علی اکبر ؛ مؤلف : فریدی فشتمی، عالیه ؛ روشن، میترا ؛ یوسفی ماتک، حمیدرضا ؛
مجلة:معماری و شهرسازی ایران»بهار و تابستان 1402 - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 43 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاترسانه گروهیبرندسازی شهریرسانه اجتماعی
-
8.
مؤلف : اقبال مقدم، تانیا ؛ ذبیحی، حسین ؛ كاتب مسؤول : محمدکاظمی، رضا ؛
مجلة:اقتصاد و برنامه ریزی شهری»بهار 1402- شماره 13 التصنيف ب (Ministry of Science (10 صفحة - من 8 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی شهریصنایع خلاقکارآفرینی دیجیتالمدل برندسازی شهری
-
9.
مؤلف : علیزاده باراندوزی، هادی ؛ حسین زاده دلیر، کریم ؛ كاتب مسؤول : حمیدزاده خیاوی، سهیلا ؛
مجلة:آمایش جغرافیایی فضا»زمستان 1401 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 163 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:توسعه پایداربرند سازی شهریمنابع درآمدی شهرداریکلانشهر ارومیه
-
10.
مؤلف : امجدیان، امیرمحمد ؛ كاتب مسؤول : سالاری پور، علی اکبر ؛
مجلة:برنامه ریزی و آمایش فضا»زمستان 1401، دوره بیست و ششم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 59 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی شهریشهر سنقررقابت پذیری شهریبازاریابی مقصدسرمایه گذاری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (18 مقالة)
- علمی-پژوهشی (7 مقالة)
- A (5 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)