کلمة المفتاح بهای تمام شده محصولات / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قشقائی، محمدتقی ؛ طالقانی، محمد ؛ كاتب مسؤول : احمدی موسی آباد، ایوب ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»پاییز 1403، دوره دوم - شماره 3 (27 صفحة - من 1 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی صنعتیمدل عامل بنیانتصمیمات درون و برون سازمانیبهای تمام شده محصولات
-
2.
مؤلف : طالب نیا، قدرت الله ؛ عابدینی، بیژن ؛ حیدری زاده، علی ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1396 - شماره 25 (32 صفحة - من 55 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:هزینه یابی بر مبنای فعالیتقیمت تمام شدههزینه یابی جذبیشرکت پالایش گاز سرخون و قشمگازهزینهشرکت پالایش گازبهای تمامشده محصولاتبهای تمامشدهمحصولاتاطلاعات
-
3.
مؤلف : واعظ، سید علی ؛
مجلة:حسابدار»مرداد 1385 - شماره 174 (5 صفحة - من 8 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:اطلاعاتبهای تمامشدهبهای تمامشده محصولاتتولیدحسابداری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهشهای بازاریابی اسلامی 1 |