کلمة المفتاح تاکتیک های بازاریابی ارتباطی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ابراهیمی، اسماعیل ؛ سلامت مغانلو، محمد ؛ نوروززاده مغانلو، عسگر ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در علوم رفتاری»تابستان 1395 - شماره 28 (20 صفحة - من 9 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدتاکتیکهای بازاریابی ارتباطیفروشگاه رفاه اردبیل
-
2.
مؤلف : ابراهیمی، اسماعیل ؛ سلامت مغانلو، محمد ؛ نوروززاده مغانلو، عسگر ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در علوم رفتاری»تابستان 1394 - شماره 24 (28 صفحة - من 1 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدتاکتیکهای بازاریابی ارتباطیفروشگاه رفاه اردبیل
-
3.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ حسین زاده، علی حسین ؛ نورانی کوتنایی، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 93 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:رضایت ارتباطیتاکتیکهای بازاریابی ارتباطیفروشگاههای زنجیرهایرفتار خرید مشتریانمشتریرفتار خرید مشتریارتباطاتمشتریان
-
4.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ نورانی، محمد ؛ فارسی زاده، حسین ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1388 - شماره 53 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 205 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهتاکتیک های بازاریابی ارتباطیرضایت ارتباطیرفتار خریدلیزرلتاکتیکمشتریارتباطاتبازاریابی ارتباطیمدلمشتریان