کلمة المفتاح تبلیغات الکترونیکی محتوایی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : آقاجانی نژاد، روح اله ؛ مؤلف : ثامنی کیوانی، فرشاد ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»بهار 1402 - شماره 24 (16 صفحة - من 379 إلی 394 )
الکلمات المفتاحية:هنجارهای اجتماعیشبکه های اجتماعیرفتار مشتریتبلیغات الکترونیکی محتوایی
-
2.
كاتب مسؤول : ابراهیم نژاد، فرشاد ؛ مؤلف : ثامنی کیوانی، فرشاد ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»بهار 1402 - شماره 24 (12 صفحة - من 404 إلی 415 )
الکلمات المفتاحية:هنجارهای اجتماعیشبکه های اجتماعیرفتار مشتریتبلیغات الکترونیکی محتوایی