کلمة المفتاح تبلیغات شخصی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : کیماسی، مسعود ؛ مؤلف : خوشنویس، مژده ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1400، دوره هشتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 22 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:توجه بصریتبلیغات شخصینیاز شناختی کارها
-
2.
مؤلف : عزیزی نیا، مریم ؛ صادقی، مهرداد ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمزاده، رضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 174 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمدل مفهومیتبلیغات شخصی سازی شدهاطلاعاتفراترکیبتبلیغات شخصیسازیتبلیغات شخصیپژوهش
-
3.
مؤلف : عزیزی نیا، مریم ؛ صادقی، مهرداد ؛ كاتب مسؤول : ابراهیم زاده، رضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1402 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science (27 صفحة - من 125 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتشخصی سازیتبلیغات شخصی سازی شدهتبلیغات شخصیسازیاطلاعاتتبلیغات شخصیمخاطبپژوهش
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)