کلمة المفتاح تبلیغات فرهنگی / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مستمع المقابلة : شجاعی طباطبایی، مسعود ؛
مجلة:رسانه»زمستان 1377 - شماره 36 ISC (3 صفحة - من 49 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتبلیغات فرهنگیهنریتکنیکتخصصتبلیغات تجاریمردم
-
2.
مؤلف : تجویدی، فاطمه ؛
مجلة:جلوه هنر»بهار و تابستان 1381 - شماره 20 و 21 ISC (16 صفحة - من 24 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:اطلاعرسانیارتباطاتتبلیغات تجاریتبلیغات فرهنگیگرافیک محیطیتابلوهاعلایم راهنمایی و رانندگیتابلوهای معرف کاربری تهرانارتباطات بصریمبلمان شهریشهرشهر تهرانتهرانطراحیطراحی گرافیکتبلیغاترنگ
-
3.
مؤلف : آریا، غلامعلی ؛
مجلة:نامه الهیات»زمستان 1386 - شماره 1 (12 صفحة - من 37 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:اسلامبازرگانیایران،هندکشورگشاییتبلیغات فرهنگیهنددینهندوسرزمینحکومت
-
4.
مؤلف : سهرابی رنانی، مریم ؛ رشیدپور، علی ؛ اعتباریان، اکبر ؛
مجلة:راهبرد اجتماعی فرهنگی»تابستان 1395 - شماره 19 (24 صفحة - من 45 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:مخاطباثربخشیپیامتبلیغات فرهنگیرسانه و محیطتبلیغاتتبلیغـاترسانه
-
5.
مؤلف : قبادی، علیرضا ؛ زارع مهرجردی، مسعود ؛ ناظمی، آسیه ؛
مجلة:جامعه، فرهنگ و رسانه»پاییز 1395 - شماره 20 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 47 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگارتباطاتسرمایه فرهنگیتفسیرگراییتبلیغات فرهنگی
-
6.
مؤلف : فاطمینسب، علی ؛ گلکار، رسول ؛ مرادی، هاجر ؛
مجلة:مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی»زمستان 1397 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 277 إلی 308 )
الکلمات المفتاحية:جذبارتباطاتبسیج دانشجوییتبلیغات فرهنگیمخاطب
-
7.
كاتب مسؤول : قجری، حسنعلی ؛ مؤلف : حسین زاده، محمدصالح ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناختی شهری»تابستان 1399 - شماره 35 التصنيف A+ (Azad University/ISC (36 صفحة - من 33 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات فرهنگیشهرداری تهرانطبقه اجتماعی اقتصادیتبلیغات فرهنگی محیطیمحتوای تبلیغات فرهنگیتبلیغاتفرهنگیشهریسیاسیاولویتهـابـا
-
8.
مؤلف : هاشمی فشارکی، دیبا ؛ اعتباریان، اکبر ؛ قیتانی، البرز ؛ كاتب مسؤول : ابراهیم زاده، رضا ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»تابستان 1400 - شماره 53 (13 صفحة - من 47 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات فرهنگیتبلیغات محیطیاثربخشی تبلیغات
-
9.
مؤلف : هاشمی فشارکی، دیبا ؛ اعتباریان، اکبر ؛ قیتانی، البرز ؛ كاتب مسؤول : ابراهیم زاده، رضا ؛
مجلة:مدیریت فرهنگی»پاییز 1402 - شماره 61 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 39 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات فرهنگیتبلیغات محیطیاثربخشی تبلیغات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)