کلمة المفتاح تبلیغات مشارکتی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : ذگردی، سیدحسام الدین ؛ مؤلف : شهیدی، سید امیر ؛
مجلة:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»زمستان 1401 - شماره 47 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 618 إلی 637 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات مشارکتیانتشار کربناشتراک درآمداشتراک هزینهزنجیره تامین گوشتزنجیرة تأمینزنجیره تأمینقراردادخردهفروشتبلیغاتهزینهقرارداد اشتراک درآمد
-
2.
مؤلف : عمادآبادی، علی اصغر ؛ پیشوایی، میرسامان ؛ كاتب مسؤول : تیموری، ابراهیم ؛
مجلة:مدیریت فردا»پاییز 1398 - شمار 60 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 99 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:هماهنگیتبلیغات مشارکتیفروش اینترنتیطراحی شبکه زنجیره تامینطرح اشتراک نشریات کشور
-
3.
مؤلف : امیرطاهری، امید ؛ زندیه، مصطفی ؛ دری نوکورانی، بهروز ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»تابستان 1395 - شماره 41 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 1 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:زنجیره تامین تولیدتبلیغات مشارکتیبرنامه ریزی دو سطحیالگوریتم های فرا ابتکاریتوزیعبازی استکلبرگزنجیره تامینمدلتولیدالگوریتمتبلیغاتالگوریتم ژنتیکتولید کنندهتوزیعکنندهاستکلبرگ
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- د (1 مقالة)