کلمة المفتاح تبلیغات گوشی های هوشمند / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : هداوند، مجتبی ؛ امینی، محمدعلی ؛ خلیلی نیا، محمد ؛ آزادی خواه، علی ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (16 صفحة - من 736 إلی 751 )
الکلمات المفتاحية:ارزش تبلیغاتتبلیغات گوشی های هوشمندتجربه جریان
-
2.
مؤلف : معظمی، علی ؛ مالكي، مجتبي ؛ جهادي، سميه ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 33 (26 صفحة - من 45 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندقصد خریدارزش عاطفیتبلیغات گوشی های هوشمندتبلیغاتگوشیهای هوشمندمصرفکنندگاناطلاعاتمحصولات
-
3.
مؤلف : فولاد، دانوش ؛ شعبان نژاد، رضا ؛ ترابیان، محسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1397، دوره چهارم- شماره 4 (جلد دوم) (14 صفحة - من 113 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:تمایل خریدنگرش برندنگرش تبلیغاتارزش آگاهیارزش تبلیغاتنگرشتبلیغاتتبلیغات گوشیهای هوشمندارزشپژوهش