کلمة المفتاح تعامل معلم ـ دانشآموز / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : ملاجعفری، عاطفه ؛ مؤلف : رحیمی، مهدی ؛
مجلة:تفکر و کودک»بهار و تابستان 1402، سال چهاردهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 277 إلی 294 )
الکلمات المفتاحية:شادکامیفرسودگی هیجانی و نقصان کفایت شخصی معلمانتعامل معلم- دانشآموزمعلمدانشآموزانفرسودگی هیجانیشادکامی دانشآموزانپرسشنامه فرسودگی شغلی مزلاچپرسشنامه
-
2.
مؤلف : خراسانی نژاد، مهدی ؛ سلطان پور، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»تابستان 1401 - شماره 38 (14 صفحة - من 125 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب جداییسبک های فرزند پروریتعامل معلم-دانش آموزکودکانتعامل معلمدانشآموزسبک فرزندپروری مقتدرانهرابطه
-
3.
مؤلف : واله، مونا ؛ اسدزاده، حسن ؛ كاتب مسؤول : شکری، امید ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»پاییز 1400 - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University/ISC (33 صفحة - من 114 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:خوشبینی تحصیلی معلمهیجانات معلمتعامل معلم ـ دانشآموزتوانمندسازی روانشناختی معلممعلمانهیجاناتروانیتوانمندسازی روانیحرفهای
-
4.
مؤلف : فرید، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : اشرف زاده، توحید ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»تابستان 1400 - شماره 60 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 203 إلی 227 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی تحصیلیسرزندگی تحصیلیامید تحصیلیتعامل معلم-دانشآموز
-
5.
مؤلف : درخشان، معراج ؛ صدری دمیرچی، اسماعیل ؛ فتحی، داود ؛ بهروز، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : احمدبوکانی، سلیمان ؛
مجلة:رویش روان شناسی»مهر 1399- شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 55 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:شادکامیویژگیهای شخصیتیجهت گیری ارتباطی خانوادهتعامل معلم ــ دانش آموزشاددانشآموزانمعلمشنودویژگیهای شخصیتیجهتگیریروان رنجوریروان
-
6.
كاتب مسؤول : آریاپوران، سعید ؛ مؤلف : اعتمادی زاده، هدایت الله ؛
مجلة:تدریس پژوهی»بهار 1399 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 59 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کلاسسواد هیجانیدانشآموزان ابتدایییادگیری اجتماعی هیجانیتعامل معلم –دانشآموزمعلمدانشآموزاناجتماعییادگیری اجتماعی
-
7.
مؤلف : حسینچاری، مسعود ؛ قزلبیگلو، فتانه ؛ جوکار، بهرام ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»تابستان 1398 - شماره 52 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 45 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیجهتگیری هدفسرزندگی تحصیلیتعامل معلم-دانشآموز
-
8.
مؤلف : میرهاشمی روته، زهرا سادات ؛ شکری، امید ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»زمستان 1397 - شماره 23 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 37 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل واسطهایباورهای خودکارآمدی ادراک شدههیجانات معلمتعامل معلم ـ دانشآموز
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)