کلمة المفتاح تعمیم برند / (12 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : صالح اردستانی، عباس ؛ قاسمی، بهروز ؛ پارسا، سمانه ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1396 - شماره 109 التصنيف C (Azad University (20 صفحة - من 55 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:شناختکیفیتتعمیم برندارتباط شخصیفعالیتهای بازاریابی و ویژگیهای برند
-
12.
كاتب مسؤول : بنسبردی، علی ؛ مؤلف : خبیری، محمد ؛ موید، ندا ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1397 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 89 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:قانونبازاریابیبرندتعمیم برندهویت تیمی.
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (7 مقالة)
- ب (1 مقالة)