کلمة المفتاح تعهد مشتریان / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فروزانفرد، نرجس ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (16 صفحة - من 224 إلی 239 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریخدمات الکترونیکیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیتعهد مشتریان
-
2.
كاتب مسؤول : خداداد کاشی، شعله ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1398 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 15 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداریعدالت درک شدهتعهد مشتریانباشگاه های الزهرا
-
3.
مؤلف : شجاعی، کرم اله ؛ همراهی، مهرداد ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1397، دوره جدید - شماره 15 (22 صفحة - من 95 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ادراک شدهشهر شیرازبانک قوامینتعهد مشتریان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی 1 |
مجلة مدیریت استاندارد و کیفیت 1 |
مجلة پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)