کلمة المفتاح تغییرناپذیری اندازه گیری / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کروندی رنانی، مهدی ؛ صالحی، کیوان ؛ مقدم زاده، علی ؛ كاتب مسؤول : خدایی، ابراهیم ؛
مجلة:آموزش عالی ایران»بهار 1403 - شماره 61 ، ج (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 111 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:کنکورارگودیسیتیتغییرناپذیری اندازهگیریمدلهای متغیر مکنونتفسیر علّیتواناییهای درونفردی
-
2.
كاتب مسؤول : مقدم زاده، علی ؛ مؤلف : مینایی، اصغر ؛ ایزانلو، بلال ؛ علی میرزایی، مولود ؛ صالحی، کیوان ؛
مجلة:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»تابستان 1399 - شماره 30 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 7 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:آزمون ورودی دانشگاهتغییرناپذیری اندازهگیریبهینهسازی ترازبندیکارکرد افتراقی چندگروهی
-
3.
مؤلف : فیروزمنش، ابوالفضل ؛ شکری، امید ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»پاییز 1394 - شماره 19 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 187 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملی تاییدی چندگروهیتغییرناپذیری اندازه گیرینسخة کوتاه مقیاس ترس از ارزیابی منفینوجوانان تیزهوش و عادیمقیاس ترس از ارزیابی منفی
-
4.
مؤلف : شکری، امید ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»تابستان 1393 - شماره 25 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 37 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:تفاوتهای جنسیتحلیل عاملی تاییدی چندگروهیتغییرناپذیری اندازهگیرینسخه تجدیدنظر شده دوعاملی پرسشنامه فرایند مطالعهبرازش
-
5.
مؤلف : حبیبی، مجتبی ؛ مرادی، فاطمه ؛ ایزانلو، بلال ؛
مجلة:اندازه گیری تربیتی»پاییز و زمستان 1390، سال دوم - شماره 6 ISC (24 صفحة - من 47 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:نظریه سوالکارکرد متفاوت سوالتغییرناپذیری پارامترهاآزمون بین المللی پیشرفت در خواندن (پرلز)نظریه سؤال- پاسخپاسختحلیل عاملی تاییدیتغییرناپذیریآزمونمدلنمره
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة آموزش عالی ایران 1 |
مجلة پژوهش در نظام های آموزشی 1 |
مجلة مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی 1 |
مجلة اندازه گیری تربیتی 1 |
مجلة روانشناسی افراد استثنایی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)