کلمة المفتاح تمرکز بر مشتری / (13 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
كاتب مسؤول : موسوی، سید علیرضا ؛ مؤلف : قاسمی پناه، میترا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 53 التصنيف A (Azad University (14 صفحة - من 21 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:تمرکز بر مشتریرقابت در بازار محصولمحدودیتهای تامین مالی
-
12.
مؤلف : الوانی، سید مهدی ؛ احتشام راثی، رضا ؛ كاتب مسؤول : تیموری، ناهید ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1400 - شماره 47 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (9 صفحة - من 59 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:آموزشمدیریت کیفیتنظام پیشنهاداتعملکرد رقابتیتمرکز بر مشتری
-
13.
كاتب مسؤول : نعمتی، میثم ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»بهار 1401 - شماره 17 (24 صفحة - من 430 إلی 453 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت سوداستراتژی تجاریریسک ورشکستگیتمرکز بر مشتریاستراتژیپژوهش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)