کلمة المفتاح تناسب ادراک شده / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Abdavi، Fatemeh ؛ Shiralizadeh، Zahra ؛
مجلة:Annals of Applied Sport Science»Winter 2015, Vol 3 - No 4 (10 صفحة - من 39 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندتعمیم برندتناسب ادراک شدهنگرش به تعمیمنوگرایی مصرفکننده
-
2.
مؤلف : مرتضی زاده، افشین ؛ نایب زاده، شهناز ؛ صادقیان، ابوالفضل ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1395، سال یازدهم - شماره 31 (12 صفحة - من 33 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:تناسب ادراک شدههدیه تبلیغاتیارزیابی کلی مصرف کنندهماهیت هدیهماهیت محصول
-
3.
مؤلف : کاظمی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛ رفیعی، هاجر ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1396 - شماره 53 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 191 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات ادراک شدهتوسعه برندتناسب ادراک شدهبرند مادردسترسی ادراک شده
-
4.
مؤلف : محسنی فر، امیرحسین ؛ كاتب مسؤول : دانش پرور، میترا ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 9 (14 صفحة - من 37 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:توسعه برندتداعیات برندتناسب ادراک شدهالحاقات برندرابطه عاطفی مصرف کننده- برند