کلمة المفتاح توسعه بازاريابی / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حیدری، راضیه ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی ، ملی (7 صفحة - من 425 إلی 431 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانششهرداریدانش سازمانیتوسعه بازار یابی
-
2.
مؤلف : کمالوند، عباس ؛ كاتب مسؤول : افشاری، مصطفی ؛
مجلة:پژوهش در ورزش تربیتی»بهار 1400- شماره 22 ، الف (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 266 إلی 304 )
الکلمات المفتاحية:درآمدزاییمسابقات ورزشیورزش دانشآموزیتوسعه بازاریابی
-
3.
مؤلف : ولی نژاد، صادق ؛ سعیدی، پرویز ؛ مستقیمی، محمود رضا ؛ كاتب مسؤول : عباسی، ابراهیم ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی اجتماعی خراسان»زمستان 1399 - شماره 58 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 121 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:خراسان شمالیکسب وکارهای خانگیتوسعه بازاریابی
-
4.
مؤلف : اکبری، نیره ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1397، دوره جدید - شماره 10 (14 صفحة - من 171 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:روابط با مشتریعملکرد مدیریتارباب رجوعتوسعه بازاریابیدفتر خدمات الکترونیک
-
5.
مؤلف : غلامرضا تهرانی، ابوالقاسم ؛ میرابی، وحید رضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 107 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:عزت نفسرفتار مصرف کنندهﺟﻨﺴﻴﺖتواليزﺑﺎن ﻓﺎرﺳﻲهيجانخريد آنیميل ناگهانیتوسعه بازاريابیimmediateemotion مکالمه کاويآغاز مکالمه تلفنيآشناييمکالمهزباننسبیمکانمکانشناسی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)