کلمة المفتاح روابط با مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اکبری، نیره ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1397، دوره جدید - شماره 10 (14 صفحة - من 171 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:روابط با مشتریعملکرد مدیریتارباب رجوعتوسعه بازاریابیدفتر خدمات الکترونیک
-
2.
مؤلف : صالحی صدقیانی، جمشید ؛ اخوان، مریم ؛ باب الحوائجی، مجید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»بهار 1384 - شماره 8 ISC (24 صفحة - من 71 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل سلسله مراتبیتجارت الکترونیکمدیریت روابط با مشتریتجارت بین بنگاهیبستههای مدیریتروابط با مشتریتجارت الکترونیکیمشتریاطلاعاتمشتریاناینترنتیکپارچهسازی