کلمة المفتاح توسعه نام تجاری / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ادیب پور، محمدرضا ؛ فردوسی، شهرام ؛ مشبکی، اصغر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1397 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 21 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:نام تجاری مادرتوسعة نام تجاریعوامل موثر بر توسعة نام تجاری
-
2.
مؤلف : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ چهراقی، فاطمه ؛ تاج زاده نمین، آیدین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1390 - شماره 66 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 139 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:توسعه نام تجاریتصویر ذهنی از نام تجاریتطبیق طبقه کالاتطبیق تصویر ذهنی و نگرش نسبت به توسعه نام تجاری
-
3.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ سعیدنیا، حمید رضا ؛ کاشانی، صاحب ؛
مجلة:پژوهشگر»زمستان 1388 - شماره 16 (12 صفحة - من 47 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیکیفیت خدماتخدمتنام تجاریرفتار مشتریانتوسعه نام تجاریخدماتمشتریپاسارگادمشتریان