کلمة المفتاح تکنیک مدلسازی ساختاری تفسیریISM / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : چراغعلی، محمد حسن ؛ ممتاز، حسین ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (13 صفحة - من 855 إلی 867 )
الکلمات المفتاحية:سبک تصمیم گیری خرید قیمت تبلیغاتنام و برند تجاری خرده فروشیتکنیک مدلسازی ساختاری تفسیریISMآمیخته بازاریابیمحصولتصمیم گیری چند شاخصه MADM