کلمة المفتاح حفظ مشتری / (1 مقالة)
-
1.
مؤلف : رضایی، فاطمه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»تابستان 1401 - شماره 33 (11 صفحة - من 65 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:حفظ مشتریمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیتوانمندسازی مشتریان.
مؤلف : رضایی، فاطمه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»تابستان 1401 - شماره 33 (11 صفحة - من 65 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:حفظ مشتریمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیتوانمندسازی مشتریان.