کلمة المفتاح ﺣﻔﻆ و ﻧﮕﻬﺪاري ﮐﺎرﮐﻨﺎن / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محمدی، مهدی ؛ زارع، امرالله ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران ، عالمي (26 صفحة - من 576 إلی 601 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیحفظ و نگهداری کارکنانرضایت مشتری از کیفیت خدمات
-
2.
مؤلف : مردانی، محمد ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران ، عالمي (19 صفحة - من 993 إلی 1011 )
الکلمات المفتاحية:ﻣﺪل ﻣﻌﺎدﻻت ﺳﺎﺧﺘﺎري سازمانرﻓﺘﺎرﺷﻬﺮوﻧﺪي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﻓﮑﺮيﺣﻔﻆ و ﻧﮕﻬﺪاري ﮐﺎرﮐﻨﺎن
-
3.
مؤلف : اسکندری، مجتبی ؛ عابدی، علی نقی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»بهار 1388 - شماره 2 ISC (20 صفحة - من 107 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیحقوق و دستمزدنیروهای مسلححفظ و نگهداریکارراههی شغلیکارکنانحفظ و نگهداری کارکنانسازمانمدیریت
-
4.
مترجم : شاهرکنی، سید حبیب الله ؛ مؤلف : jan spak ؛
مجلة:توسعه مدیریت»بهمن 1382 - شماره 55 (2 صفحة - من 26 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانحفظ و نگهداری کارکنانقاعدهمهارتسازمانمدیرشغلی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 2 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)