کلمة المفتاح خرید / (73 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : علیجانی، محمود ؛ رحمتی غفرانی، یلدا ؛ شاهرودی، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : قلی پور سلیمانی، علی ؛
مجلة:مطالعات فقه اقتصادی»تابستان 1402، دوره پنجم - شماره 2 (ویژه نامه) ، ب (Ministry of Science (21 صفحة - من 222 إلی 242 )
الکلمات المفتاحية:قومیتگردشگریخریدرفتار خرید
-
2.
مؤلف : کریمی، ابوالفضل ؛ اسماعیلی، سجاد ؛ کریمی، ابوالفضل ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهاردهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران ، عالمي (10 صفحة - من 271 إلی 280 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانفضای مجازیفرهنگیانخریدمد گرایی.
-
3.
مؤلف : معزز، هاشم ؛ عسکری سادات محله، کامیار ؛
مجلة:معارف علوم اسلامی و علوم انسانی»بهار 1402 - شماره 12 (14 صفحة - من 163 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیخریدعملکرد شرکتهمراستایی استراتژیکعملکرد خریدسازههاسازمان
-
4.
مؤلف : ترابی، محمدامین ؛ كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1402 - شماره 33 ، الف (Ministry of Science/ISC (46 صفحة - من 13 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتخفیفمتنکاویخریدهای الکترونیکینظرات مشتریانهـامشـتریانبـهخریــدمشــتریانخریـد
-
5.
مؤلف : امیرنژاد، محمدحسن ؛ نکویی زاده، مریم ؛ كاتب مسؤول : عسکری فر، کاظم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 ، ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 191 إلی 213 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهخریدخرده فروشفروشگاه فیزیکیانصراف از خریدفروشگاهمشتریمشتریانرفتاراطلاعات
-
6.
مؤلف : نامدار جویباری، عباس ؛ كاتب مسؤول : نجفی، عبدالرحمن ؛
مجلة:مطالعات فقه امامیه»بهار و تابستان 1402 - شماره 20 ، العلمية - النشرية (حوزه علمیه (22 صفحة - من 121 إلی 142 )
-
7.
مؤلف : رهرو، مهدیار ؛ دلخواه، جلیل ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ کاظمی، سید حسین ؛ كاتب مسؤول : کردنائیج، اسدا ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 38 ، ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 1 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:خریدمرور نظاممندتامینمدیریت خریدمرور حیطهایاستراتژیهای خرید
-
8.
كاتب مسؤول : انصاری، آذرنوش ؛ مؤلف : شجاعیان، پری ؛ آروانه، مرجان ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 38 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 147 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:قصدخریدرسانههای اجتماعیانگیزه نوع دوستانهنظریه رفتار برنامهریزی شده (TPB)انگیزه خودخواهانهلوازم آرایشی سبز
-
9.
مؤلف : نامدار اردکانی، زینب ؛ استخریان حقیقی، امیر رضا ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک ، ملی (4 صفحة - من 178 إلی 181 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکخریدبازاریابی آنلاینeWOMمصرف کننده به مصرف کننده (C2C )
-
10.
مؤلف : عباسیان، مهدی ؛ حیدری نژاد، صدیقه ؛ خطیبی، امین ؛ كاتب مسؤول : مرعشیان، سید حسین ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1401 - شماره 43 ، ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 86 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیParam><شبکههای اجتماعی <رفتار مصرف کننده <خرید <تئوری داده بنیاد <
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (19 مقالة)
- ب (19 مقالة)
- علمی-ترویجی (5 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- ج (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)