کلمة المفتاح خصومت مصرف کننده / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : فلاح، محمدرضا ؛ مؤلف : معینی، حسین ؛ شهابی نژاد، مینا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1401 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 161 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهتحریم مصرفکنندهخصومت مصرفکنندههمافزایی تحریم
-
2.
مؤلف : ابراهیمی، مهسا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1399 - شماره 39 (جلد نهم) (11 صفحة - من 58 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:تصمیمات خریدخصومت مصرف کنندهکشور تولید محصول
-
3.
كاتب مسؤول : شاهنگیان، بهنام ؛ مؤلف : عبدالوند، محمد علی ؛ نیکومرام، هاشم ؛ خون سیاوش، محسن ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (12 صفحة - من 75 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:محافظه کاریمیهن پرستیخصومت مصرف کنندهتمایل به خرید محصولات خارجیقضاوت نسبت به کیفیت محصول
-
4.
كاتب مسؤول : بلوچی، حسین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1398 - شماره 6 التصنيف ج (Ministry of Science (23 صفحة - من 1 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:ملیگراییتمایل به خریدقومیتگراییکشور مبداتعصب مذهبیتصویر از کشورخصومت مصرفکنندهقومیتگرایی/ملیگرایی
-
5.
مؤلف : حسینزاده ظروفچی، حمیرا ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»تابستان 1398 - شماره 2 (11 صفحة - من 127 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:تصمیمات خریدخصومت مصرف کنندهکشور تولید محصولمحصول
-
6.
مؤلف : شاهنگیان، بهنام ؛ عبدالوند، محمد علی ؛ خون سیاوش، محسن ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1398 - شماره 41 التصنيف B (Azad University (30 صفحة - من 145 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:محافظه کاریتعصبمیهن پرستیخصومت مصرف کنندهتمایل به خرید محصولات خارجیقضاوت نسبت به کیفیت محصول
-
7.
مؤلف : قلیچ خان، اکرم ؛ مشبکی، اصغر ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1395 - شماره 16 (20 صفحة - من 145 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:تمایل به خریدخصومت مصرف کنندهقضاوت محصولتمایل به جامعه بین الملل و عرق ملی مصرف کنندهمصرفکنندگانمحصولاتوارداتیعرق ملی
-
8.
مؤلف : عباسی، فایزه ؛ مرادی دیزگرانی، میلاد ؛ حسین پور، مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 395 إلی 412 )
الکلمات المفتاحية:تصمیمات خریدخصومت مصرف کنندهدرگیری ذهنی خرید
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)