کلمة المفتاح دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری / (13 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : رود دهقان، زهره ؛ مؤلف : ترخان، مرتضی ؛
مجلة:تحقیقات راهبردی در تعلیم و آموزش و پرورش»زمستان 1402 - شماره 8 (14 صفحة - من 849 إلی 862 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی تحصیلیدرمان مبتنی بر پذیرش و تعهددانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری
-
2.
كاتب مسؤول : رود دهقان، زهره ؛ مؤلف : ترخان، مرتضی ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»زمستان 1402 - شماره 65 (11 صفحة - من 613 إلی 623 )
الکلمات المفتاحية:عزتنفسدرمان مبتنی بر پذیرش و تعهددانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری
-
3.
كاتب مسؤول : قنقره، فرشته ؛ مؤلف : پنجعلی پور کاکرودی، صبوری ؛ زارعی، زهرا ؛
مجلة:پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش»مرداد 1402 - شماره 62 (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییاختلال یادگیری فارسیاختلال کم توجهی-بیش فعالیکودکان با اختلال یادگیریاختلال کمتوجهیبیشفعالیدانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیریآزمون
-
4.
مؤلف : افشاری، صدیقه ؛ شهابی زاده، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : بحرینیان، سید عبدالمجید ؛
مجلة:خانواده درمانی کاربردی»تابستان 1402، دوره چهارم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science (17 صفحة - من 241 إلی 257 )
الکلمات المفتاحية:اختلال یادگیرییادگیری خودتنظیمیباورهای انگیزشیمهارتهای اجتماعی هیجانیآموزش مهارتهای اجتماعی هیجانیدانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری
-
5.
مؤلف : جمشیدی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم اجتماعی و جامعه شناسی»تابستان 1402، سال ششم - شماره 25 (10 صفحة - من 135 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:اختلال یادگیریسبک دلبستگیدانش آموزان عادیدانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری
-
6.
كاتب مسؤول : رشیدی، بهار ؛ مؤلف : عابدی، دکتر احمد ؛ سیادتیان، سید حسین ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»تابستان 1401 - شماره 150 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 159 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:اختلالیادگیری ویژهفراتحلیلمشکلات هیجانیمداخلات روان شناختیدانشآموزانهیجانیاضطرابدانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیریپژوهش
-
7.
مؤلف : فرازجا، مهدی ؛ مجدبان، نگین ؛ افشین، سید علی ؛ كاتب مسؤول : دهقانی، یوسف ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»تابستان 1400 - شماره 60 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 113 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:اختلال یادگیریبرنامه ریزیانعطاف پذیری شناختیآموزش ذهنآگاهیآزموندانشآموزاندانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیریبرنامهدرمان
-
8.
مؤلف : نوروزبخش حاجی کندی، راضیه ؛ رضایی، اکبر ؛ كاتب مسؤول : هاشمی، تورج ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»بهار 1400 - شماره 53 التصنيف A+ (Azad University/ISC (22 صفحة - من 112 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:بازتوانی شناختیظرفیت حافظه کاریاختلال یادگیری خاص(خواندن)تعدیلگری جنسیتاختلال یادگیری خاصخواندندانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری
-
9.
كاتب مسؤول : حسین زاده، یزدان ؛ مؤلف : محمدی، تینا ؛ سالمی خامنه، علیرضا ؛
مجلة:رویش روان شناسی»فروردین 1399 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 65 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:اجتماعیمقبولیتکمک طلبیاختلالیادگیری خاص خواندنقضاوت اجتماعیدانشآموزاندانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری
-
10.
مؤلف : سلیمانی، زهرا ؛ غفاری، مجید ؛ باعزت، فرشته ؛
مجلة:دست آوردهای روان شناختی»پاییز و زمستان 1398، سال بیست و ششم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 221 إلی 242 )
الکلمات المفتاحية:واقعیت درمانیدانش آموزاختلال یادگیری خاصخود-پنداره تحصیلیدانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیریدانشآموزانآزموننمرهپژوهش
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات راهبردی در تعلیم و آموزش و پرورش 1 |
مجلة مطالعات کاربردی در علوم اجتماعی و جامعه شناسی 1 |
مجلة مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره) 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (3 مقالة)
- الف (1 مقالة)