کلمة المفتاح دانشکده¬های روان-شناسی و علوم تربیتی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : میدانی پور، کتایون ؛ مؤلف : عباس پور، عباس ؛ خورسندی طاسکوه، علی ؛ برزویان، صمد ؛
مجلة:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»تابستان 1401 - شماره 31 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 196 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:پژوهشمدارس متوسطهتوسعة حرفهایتوسعة مشارکتتعامل و همکاریدانشکدههای روانشناسی و علوم تربیتی شهر تهرانمدارسدانشکدههای روانشناسی و علوم تربیتیآموزششناسایی
-
2.
مؤلف : میدانی پور، کتایون ؛ خورسندی طاسکوه، علی ؛ برزویان، صمد ؛ كاتب مسؤول : عباس پور، عباس ؛
مجلة:School administration»پاییز 1398، سال هفتم - شماره 3 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 23 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت آموزشیمدیران مدارساستادان دانشگاهپیوند نظریه و عملتعامل و همکاریمدارسدانشکدههای روانشناسی و علوم تربیتیآموزشتعاملمدارس متوسطهدانشگاهشناساییمصاحبه
-
3.
مؤلف : میر کمالی، سید محمد ؛ پورکریمی، جواد ؛ حجری، اکرم ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»تابستان 1394، دوره پنجم - شماره 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریتغییراعضای هیئت علمیتوسعة حرفهاینوآوری آموزشی.دانشکدههای روانشناسی و علوم تربیتیحرفهایدانشگاههای دولتی شهر تهرانپژوهش
-
4.
مؤلف : لطف آبادی، حسین ؛ نوروزی، وحیده ؛ حسینی، نرگس ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»پاییز 1386 - شماره 21 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 109 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:روش تحقیقآموزش عالیبرنامة درسیروان¬شناسیعلوم تربیتیروش¬شناسی پژوهشمعرفت¬شناسی پژوهشدانشکده¬های روان-شناسی و علوم تربیتیدانشگاههای بزرگ ایرانروان¬شناسی و علوم تربیتیپژوهشدرس روش تحقیقکارشناسیتدریس
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة نوآوری های آموزشی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)