کلمة المفتاح دانش آموزان آسيب ديده شنوايي / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : زینی، مرضیه ؛ نیکخو، فاطمه ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»بهمن و اسفند 1401 - شماره 172 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 44 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزان ناشنوامشکلات خواندندانش آموزان آسیب دیده شنواییمرور نظام دار
-
2.
مؤلف : خميس پور، زهرا ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»تابستان 1399 - شماره 52 (14 صفحة - من 103 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:تعلل ورزیسرزندگی تحصیلیآسیب دیده شنواییاشتیاق تحصیلیاستثناییدانشآموزان آسیبدیده شنواییدانشآموزان
-
3.
مؤلف : منتظر، ناصر ؛
مجلة:رسانه های نوین و آموزش»تیر و مرداد 1393، سال اول - شماره 1 (8 صفحة - من 23 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:خلاقيتانگيزه پيشرفتنرم افزار كمك آموزشيدانش آموزان آسيب ديده شنواييآزمون
-
4.
مؤلف : جلیلی آبکنار، سیده سمیه ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»دی 1389 - شماره 104 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 66 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزان آسیبدیده شنواییآموزشکودکان آسیبدیده شنواییدانشآموزانکودکانآموزش مهارتهای اجتماعیمهارتهای اجتماعیتعاملاترفتار
-
5.
مؤلف : مشکانی، محمد ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»آذر 1385 - شماره 60 ISC (8 صفحة - من 31 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزان آسیبدیده شنواییتلفیقیدانشآموزانمدارسپیشرفت تحصیلی