کلمة المفتاح دستهبندی مشتریان / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قوامی، علی ؛ بدیع زاده، علی ؛ عالم تبریز، اکبر ؛ كاتب مسؤول : صرافی زاده، اصغر ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1401 - شماره 48 ، A+ (Azad University (9 صفحة - من 61 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:هوش کسب و کاردستهبندی مشتریانکارآفرینی سازمانیکارآفرینی اجتماعیف رصت کارآفرینانه
-
2.
مؤلف : رضائی زاده، کریم ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»پاییز 1399 - شماره 3 ISC (9 صفحة - من 46 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:دسته بندی مشتریانمدل کسب و کار نقدی
-
3.
كاتب مسؤول : اصغری اسکوئی، محمدرضا ؛ مؤلف : خانی زاده، فربد ؛ بهادر، آزاده ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار 1399 - شماره 137 ، ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 34 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:ماشین بردار پشتیباندرخت تصمیمدستهبندی مشتریاننایو بیز و شبکههای عصبیبیمهبیمه شخص ثالثخودروخسارتریسکاطلاعات
-
4.
مؤلف : احمدی آبکناری، فاطمه ؛ احدزاده قناد، شیرین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 221 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریتحلیل RFMارزش حیات مشتریخوشه بندی مشترکینمشتریمشتریمشتریانمشتریاناطلاعاتاطلاعاتMeansMeans
-
5.
مؤلف : سهرابی، بابک ؛ خانلری، امیر ؛ آجرلو، نصیبه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1390 ، دوره پانزدهم - شماره 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 223 إلی 239 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریمدیریت ارتباط با مشتریدستهبندی مشتریانAHPمدل WRFM
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت توسعه و تحول 1 |
مجلة مدیریت تبلیغات و فروش 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
مجلة پژوهشنامه بیمه 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (1 مقالة)