کلمة المفتاح دلدادگی به برند / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : معلمی نیا، بابک ؛ لندران اصفهانی، دکتر سعید ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (16 صفحة - من 703 إلی 718 )
الکلمات المفتاحية: رضایت از برند ﺗﻌﻬﺪ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪدلدادگی به برند سرمایه گذاری در رابطه با برند کیفیت محصولات و خدمات جایگزین
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)