کلمة المفتاح دوره های یادگیری الکترونیکی / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عبداللهی، سید مجید ؛ زمانی، بی بی عشرت ؛ ابراهیم زاده، عیسی ؛ زارع، حسین ؛ زندی، بهمن ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»تابستان 1389 - شماره 56 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 19 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:دوره های یادگیری الکترونیکیمدرسان دانشگاهبازدارنده های شخصیبازدارنده های نگرشیبازدارنده های زمینه ایاستادانآموزشآموزش الکترونیکیتدریس
-
2.
مؤلف : خوارزمی، اکرم ؛ کارشکی، حسین ؛ عبدخدائی، محمد سعید ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1391 - شماره 63 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:علاقه به تداوم یادگیری الکترونیکینیازهای خودتعیین گریکیفیت اطلاعاتقابلیت کاربردتداوم استفاده از یادگیری الکترونیکییادگیری الکترونیکیکاربرانگیزشدوره هـای یـادگیری الکترونیکیادراکرضایتتـداوم استفاده از یادگیری الکترونیکی
-
3.
مؤلف : عبداله زاده، علی اکبر ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»تابستان 1392، دوره نهم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 65 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:يادگيري الكترونيكييادگيري تركيبييادگيري حضوريالکترونیکیدورههای یادگیری الکترونیکیدانشآموزاندرس ریاضیآموزش
-
4.
مؤلف : بارخدا، سیدجمال ؛ رضایی زاده، مرتضی ؛ خراسانی، اباصلت ؛ حاج زین العابدینی، محسن ؛ كاتب مسؤول : براری، نوری ؛
مجلة:تدریس پژوهی»زمستان 1396 - شماره 10 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 17 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:رفتارگراییشناختگرایییادگیری الکترونیکیساختنگراییدورههای یادگیری الکترونیکیاطلاعاتنظریات یادگیریفعالیت
-
5.
مؤلف : زارعی ساروکلائی، مائده ؛ رضایی زاده، مرتضی ؛ قهرمانی، محمد ؛ كاتب مسؤول : شمس، غلامرضا ؛
مجلة:تدریس پژوهی»تابستان 1399 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 55 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:مدرسیادگیری الکترونیکیاثربخشی یادگیری الکترونیکیدورههای یادگیری الکترونیکیکدتدریسدانشدانشجویان
-
6.
مؤلف : زارعی ساروکلائی، مائده ؛ رضائی زاده، مرتضی ؛ قهرمانی، محمد ؛ كاتب مسؤول : شمس، غلام رضا ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1400 - شماره 80 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 181 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری الکترونیکییادگیرندهاثربخشی یادگیری الکترونیکیدورههای یادگیری الکترونیکیاطلاعاتدانش
-
7.
مؤلف : ایران زاد، رقیه ؛ همتی، افسانه ؛ فیضی، آیدا ؛
مجلة:آفاق علوم انسانی»بهمن 1400 - شماره 58 (17 صفحة - من 111 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:آموزشیادگیری الکترونیکیارزشیابیکیفیت آموزشیبرنامه درسیدوره هـای یـادگیری الکترونیکیالکترونیکیکیفیتارزشیابی کیفیت
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- ب (1 مقالة)