کلمة المفتاح نیازهای خودتعیین گری / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : پورمقدم، شهره ؛ مؤلف : فطین، شهاب ؛
مجلة:روانشناسی و علوم رفتاری ایران»پاییز 1399 - شماره 23 (جلد دوم) (10 صفحة - من 85 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیت هیجانیروایت درمانیدانش آموزان تیزهوشنیازهای خودتعیین گری
-
2.
مؤلف : یوسف وند، مهدی ؛ كاتب مسؤول : چهاردولی، عباس ؛
مجلة:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»پاییز 1399، دوره یازدهم - شماره 3 (12 صفحة - من 398 إلی 409 )
الکلمات المفتاحية:مدلدانشجویاننیازهای خودتعیین گریسرمایه های انسانیمدیریت سرمایههای انسانیسازمانتوانمندسازیتوسعهپرسشنامهپژوهش
-
3.
مؤلف : قدمپور، عزت اله ؛ یوسف وند، مهدی ؛ صادقی، مسعود ؛ ایمنی، فاطمه ؛
مجلة:روانشناسی نظامی»تابستان 1398 - شماره 38 ISC (16 صفحة - من 29 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:افسردگینیازهای خودتعیین گریتاب آوری تحصیلیتعویق اندازی تحصیلیخوددلسوزی شناختی
-
4.
مؤلف : قدم پور، عزت اله ؛ کریمیان، مجتبی ؛ پیرعین الدین، سعید ؛ باغخانی، نرگس ؛ كاتب مسؤول : یوسف وند، مهدی ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»آذر و دی 1397، دوره یازدهم - شماره 5 ISC (9 صفحة - من 113 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:روش تدریسمعنای تحصیلالگوی پیش سازماندهندهنیازهای خودتعیین گری
-
5.
مؤلف : یوسفوند، مهدی ؛ قدمپور، عزتاله ؛ میردریکوند، فضلاله ؛ حسینی، حسین ؛ فرخزادیان، علیاصغر ؛
مجلة:روانشناسی بالینی و شخصیت»پاییز و زمستان 1397 - شماره 31 ، ج (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 87 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:معنای تحصیلرفتاردرمانی دیالکتیکنیازهای خودتعیینگری
-
6.
مؤلف : خوارزمی، اکرم ؛ کارشکی، حسین ؛ عبدخدائی، محمد سعید ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1391 - شماره 63 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:علاقه به تداوم یادگیری الکترونیکینیازهای خودتعیین گریکیفیت اطلاعاتقابلیت کاربردتداوم استفاده از یادگیری الکترونیکییادگیری الکترونیکیکاربرانگیزشدوره هـای یـادگیری الکترونیکیادراکرضایتتـداوم استفاده از یادگیری الکترونیکی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)