الموضوع (عدد المقال) |
---|
میان رشته ای 6 |
حوزه سلامت 4 |
علوم تربیتی 4 |
روانشناسی 4 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 18 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 3 |
ب 2 |
ج 1 |
الف 1 |
-
1.
مؤلف : چگنی، سعید ؛ یوسف وند، مهدی ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»پاییز 1402، دوره نهم - شماره 3 (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:اضطرابمراقبهآرام سازی عضلانیاختلال آسیب پس از سانحه
-
2.
كاتب مسؤول : چگنی، سعید ؛ مؤلف : یوسف وند، مهدی ؛ وجدیان، محمدرضا ؛
مجلة:پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش»شهریور 1402 - شماره 63 (14 صفحة - من 195 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزانتاب آوریمشاوره آدلری
-
3.
مؤلف : سیدآبادی، سمیرا ؛ حقی، احمد ؛ حافظی، حسین ؛ یوسف وند، مهدی ؛ كاتب مسؤول : اسکندری، ندا ؛
مجلة:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»تابستان 1400، دوره دوازدهم - شماره 2 (10 صفحة - من 319 إلی 328 )
الکلمات المفتاحية:خود نظم بخشیهدف گزینیتعلل ورزی آموزشیاهمالکاری
-
4.
مؤلف : ایرانمش، صالحه ؛ عربان، شجاع ؛ آزادی، آرزو ؛ اسکندری، ندا ؛ نادعلی نژاد، حیران ؛ شیخی، سعید ؛ كاتب مسؤول : یوسف وند، مهدی ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»زمستان 1399 - شماره 58 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:آموزش راهبردهای شناختی – فراشناختیتفکر خودارزیابانه منفیرفتارهای خودشکن آموزشیفراشناختی
-
5.
مؤلف : یوسف وند، مهدی ؛ كاتب مسؤول : چهاردولی، عباس ؛
مجلة:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»پاییز 1399، دوره یازدهم - شماره 3 (12 صفحة - من 398 إلی 409 )
الکلمات المفتاحية:مدلدانشجویاننیازهای خودتعیین گریسرمایه های انسانیمدیریت سرمایههای انسانیسازمانتوانمندسازیتوسعهپرسشنامهپژوهش
-
6.
مؤلف : پورمحمدقوچانی، کامران ؛ قاسمی کهریز سنکی، بهشته ؛ شاکرمی، مریم ؛ جلیلی، راضیه ؛ قدم پور، عزت اله ؛ كاتب مسؤول : یوسف وند، مهدی ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1399، دوره سیزده - شماره 1 ISC (7 صفحة - من 10 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:ارزشیابی تکوینیعشق به یادگیریبازخوردهای اصلاحی کتبی و کلامی
-
7.
مؤلف : شاکرمی، مریم ؛ سلطانی فلاح، امیرحسین ؛ قاسم آبادی کرمی رنجبر، زهرا ؛ زارعی، زلیخا ؛ كاتب مسؤول : یوسف وند، مهدی ؛
مجلة:راهبردهای نوین تربیت معلمان»پاییز و زمستان 1398 - شماره 8 (18 صفحة - من 29 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:بازخوردهای اصلاحیارزشیابی تکوینیتابآوری آموزشیتعلق پذیری تحصیل
-
8.
مؤلف : قدم پور، عزت اله ؛ جدیدی، سما ؛ میرزایی، فریده ؛ زارعی، زلیخا ؛ كاتب مسؤول : یوسف وند، مهدی ؛
مجلة:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»شهریور 1398، دوره دهم - شماره 3 (11 صفحة - من 230 إلی 240 )
الکلمات المفتاحية:بازخوردراهبردهای مقابلهایآموزش مبتنی بر پذیرفتن و پایبندی عملکردی
-
9.
مؤلف : یوسفوند، مهدی ؛ صادقی، مسعود ؛ غلامرضایی، سیمین ؛ كاتب مسؤول : قدم پور، عزت اله ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1398 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 29 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:خوشبینی تحصیلیتابآوری تحصیلیمکان کنترل درونی
-
10.
مؤلف : یوسفوند، مهدی ؛ صادقی، مسعود ؛ غلامرضایی، سیمین ؛ كاتب مسؤول : قدمپور، عزتاله ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»پاییز 1398 - شماره 55 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 253 إلی 276 )
الکلمات المفتاحية:مکان کنترلدرگیری تحصیلیتاب آوری تحصیلیخوش بینیتحصیلی