کلمة المفتاح راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : سعیدپور، فریبا ؛ مؤلف : انصاری، سپیده ؛ مصرخانی، نسیم ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»مرداد و شهریور 1402، دوره شانزدهم - شماره 3 ISC (7 صفحة - من 275 إلی 281 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویاندانشگاه علوم پزشکیخودکارآمدی تحصیلیراهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختیتعللورزی تحصیلی
-
2.
كاتب مسؤول : قدمپور، عزتاله ؛ مؤلف : بیرانوند، کبری ؛
مجلة:تازه های علوم شناختی»پاییز 1398 - شماره 83 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 32 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیراهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختیاهمالکاری تحصیلیدانشآموزان
-
3.
مؤلف : عابدی، صمد ؛ سعیدی پور، بهمن ؛ فرج اللهی، مهران ؛ صیف، محمد حسن ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»پاییز 1396 - شماره 31 التصنيف A+ (Azad University/ISC (28 صفحة - من 211 إلی 238 )
الکلمات المفتاحية:اهداف پیشرفتخودکارآمدی تحصیلیراهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختیدانشجویان دانشگاه پیام نورباورهای معرفت شناختی
-
4.
مؤلف : بابایی امیری، ناهید ؛ عاشوری، جمال ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»پاییز و زمستان 1393 - شماره 3 ISC (17 صفحة - من 111 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتپیشرفت تحصیلیهوش هیجانیخودکارآمدیراهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختیفراشناختیراهبردهای یادگیری شناختیهیجانیخودنظمدهی فراشناختی
-
5.
مؤلف : کج باف، محمد باقر ؛ عاشوری، جمال ؛ عاشوری، محمد ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»بهارو تابستان 1392 - شماره 64 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 65 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتپیشرفت تحصیلیراهبردهای انگیزشیجهتگیری هدفهای پیشرفتراهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختیراهبردهایخودکارآمدیاضطراب امتحانبـاراهبردهای یادگیریدانشآموزان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)