کلمة المفتاح راهبرد رهبری هزینه / (11 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : غلامزاده، رسول ؛ قنواتی، مهدی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 47 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:رهبری هزینهسبک ورود به بازارجهت گیری راهبردیتمایز بازاریابیتمایز نوآورانهبازارراهبردیراهبردتمایزراهبرد رهبری هزینهبازاریابی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)