کلمة المفتاح رسانه های اجتماعی / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة رسانه و فرهنگ 5
-
1.
مؤلف : علی شریفی، مهدی ؛ هاشم زهی، نوروز ؛ عقیلی، سید وحید ؛ كاتب مسؤول : رحمان زاده، علی ؛
مجلة:رسانه و فرهنگ»بهار و تابستان 1402 - شماره 25 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 273 إلی 297 )
الکلمات المفتاحية:فضای مجازیرسانه های اجتماعیتوسعه بازاریابی اجتماعیسازمان صدا و سیمای ایران
-
2.
كاتب مسؤول : نائیجی، محمدجواد ؛ مؤلف : هوشمند، محمدرضا ؛
مجلة:رسانه و فرهنگ»پاییز و زمستان 1400 - شماره 22 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 309 إلی 332 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیهوش فرهنگیتشخیص فرصترسانههای اجتماعیکسبوکار اینترنتیکارآفرینی
-
3.
مؤلف : حسنوند، محسن ؛ هرمزی زاده، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : رزمجو، علی اکبر ؛
مجلة:رسانه و فرهنگ»پاییز و زمستان 1400 - شماره 22 ، ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 65 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشفرآیندسازمان صدا و سیمارسانههای اجتماعیدانشسازماناطلاعات
-
4.
مؤلف : ساجدی فر، علی اصغر ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجلة:رسانه و فرهنگ»پاییز و زمستان 1399 - شماره 20 ، ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 53 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتواوفاداری به برندرسانههای اجتماعیدرگیری مشتری با برندمشتریمشتریانهـابـابانکاطلاعاتدرگیری مشتریبـه
-
5.
كاتب مسؤول : کرمانی، حسین ؛ مؤلف : رسولی، فاطمه ؛ مجدی زاده، زهرا ؛
مجلة:رسانه و فرهنگ»بهار و تابستان 1399 - شماره 19 ، ب (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 215 إلی 251 )
الکلمات المفتاحية:توئیتررسانه های اجتماعیانتخاباتقالب بندیکنشگری سیاسیتوئیتشبکهتوئیتر فارسیلحنبسامدکاربرانشخصیت