کلمة المفتاح رضایت مراجعان / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بهروزنیا، هلیا ؛ صالحی، کیوان ؛ شاهمرادی، سمیه ؛ كاتب مسؤول : مدنی، یاسر ؛
مجلة:رویش روان شناسی»مرداد 1403 - شماره 98 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 77 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مراجعانروان درمانیمرور دامنهایروان درمانی تک جلسهایتک جلسه ای
-
2.
مؤلف : شکفته، مریم ؛ زبانی، فرزاد ؛ کازرانی، مریم ؛ زایری، فرید ؛
مجلة:دانش شناسی»تابستان 1397 - شماره 41 التصنيف C (Azad University/ISC (13 صفحة - من 75 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مراجعانکتابخانههای دانشکدهایدانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتیجوسازمانیکلایمتکوآل
-
3.
مؤلف : حدادیان، علی رضا ؛ کفاشیان، مجتبی ؛ آسمان دره، یاسر ؛ رضایی زاده، فاطمه ؛ احسانی، حسنیه ؛
مجلة:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 137 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:رضايتمراجعانكيفيت درك شدهقصد مراجعه مجددكتابخانه آستان قدس رضويارتباط با مراجعه كنندهالگوي وفاداري
-
4.
مؤلف : کفاشان، مجتبی ؛ حدادیان، علیرضا ؛ آسمان دره، یاسر ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز 1391 - شماره 59 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 171 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مراجعانوفاداریکیفیت درک شدهتوصیه و تبلیغ کلامیمحیط و فضای کتابخانهانصاف درک شده
-
5.
مؤلف : مرادی مقدم، حسین ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»بهار 1384 - شماره 61 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 145 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای دانشگاهیرضایت مراجعانکتابخانه مرکزیدانشگاه شهید چمران اهوازدانشگاه علوم پزشکی اهوازکتابخانهعلوم پزشکی اهوازمیزان رضایت
-
6.
مؤلف : آهنگری، علی ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»تابستان 1382 - شماره 22 ISC (14 صفحة - من 50 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مراجعاننیازهای اطلاعاتیمراجعان کتابخانهبرخورد کتابداران با مراجعانآگاهی کتابداران از منابع کتابخانهمنابع کتابخانه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)