کلمة المفتاح رضایتمندی بیماران / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بهمنی قایدی، هادی ؛ غریبی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»تابستان 1400،دوره هفتم - شماره2 (13 صفحة - من 497 إلی 509 )
الکلمات المفتاحية:بیمارستانلردگانداروخانهرضایتمندی بیمارانداروییبیمارانتولیدوارداتمحصولاتمشتریان
-
2.
مؤلف : عطائیزاده، الهام ؛ ابراهیمیزاده، شهره ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (9 صفحة - من 127 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:توانمندسازی ساختاری رضایتمندی بیماران پرستار
-
3.
مؤلف : جباری، نگین ؛ باغ خواستی، فاطمه ؛ بیگم حسینی، هاجر ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»پاییز 1396،دوره سوم - شماره 3/1 (11 صفحة - من 121 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:مهارت های ارتباطیپرستاران بالینیرضایتمندی بیمارانحکیم جرجانی گرگان
-
4.
مؤلف : رحیمی، مسعود ؛ عباسیان، مریم ؛ کرامت، افسانه ؛
مجلة:دانش و تندرستی»بهار 1385 - شماره 1 ISC (7 صفحة - من 39 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:بیمارستانخدماترضایت مندی بیمارانبیمارانرضایتمیزان رضایت