کلمة المفتاح رضایتمندی بیماران / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : غفاری، فائزه ؛ نوروزی، نیما ؛ نیری فلاح، سیامک ؛ كاتب مسؤول : شباک، مریم ؛
مجلة:مطالعات محيطی هفت حصار»تابستان 1403- شماره 48 ، A (Azad University (20 صفحة - من 25 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:بیمارستانفضاهای عمومیکیفیت محیطیرضایتمندی بیماران
-
2.
مؤلف : بهمنی قایدی، هادی ؛ غریبی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»تابستان 1400،دوره هفتم - شماره2 (13 صفحة - من 497 إلی 509 )
الکلمات المفتاحية:بیمارستانلردگانداروخانهرضایتمندی بیمارانداروییبیمارانتولیدوارداتمحصولاتمشتریان
-
3.
مؤلف : عطائیزاده، الهام ؛ ابراهیمیزاده، شهره ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (9 صفحة - من 127 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:توانمندسازی ساختاری رضایتمندی بیماران پرستار
-
4.
مؤلف : جباری، نگین ؛ باغ خواستی، فاطمه ؛ بیگم حسینی، هاجر ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»پاییز 1396،دوره سوم - شماره 3/1 (11 صفحة - من 121 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:مهارت های ارتباطیپرستاران بالینیرضایتمندی بیمارانحکیم جرجانی گرگان
-
5.
مؤلف : فخری، احسان ؛ اشراقی سامانی، رویا ؛ پوراشرف، یاسان ؛
مجلة:اخلاق پزشکی»بهار 1395 - شماره 35 ، العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (18 صفحة - من 33 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مندی بیمارکیفیت خدمات درک شدهمطب پزشکیپزشککیفیت خدمات ادراکشدهرضایتمندی بیمارانرضایت
-
6.
مؤلف : بهرامی، مسعود ؛ دهقانی، سمیه ؛ اقبالی، مریم ؛ دریابیگی، رضا ؛
مجلة:اخلاق پزشکی»زمستان 1392 - شماره 26 ، العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (22 صفحة - من 47 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطرضایتمندیجراحیسرطاندردپرستارکارآزمایی بالینیآموزش به بیمارکنترل دردبیمارانرضایتمندیرضایتمندی بیماران
-
7.
مؤلف : صادقی، احمد ؛ خمرنیا، محمد ؛
مجلة:اخلاق پزشکی»تابستان 1392 - شماره 24 ، العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (14 صفحة - من 163 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:ﺣﻘﻮق ﺑﻴﻤﺎراﺧﻼق ﺣﺮﻓﻪايﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺳﻼﻣﺖـﺣﻘﻮق ﺑﻴﻤﺎرانرﺿﺎﻳﺖﻣﻨﺪی ﺑﻴﻤﺎران
-
8.
مؤلف : عامریون، احمد ؛ ابراهیم نیا، مهدی ؛ عزیز آبادی فراهانی، مهدی ؛ خدامی ویشته، حمید رضا ؛ مهرابی توانا، علی ؛ حیدری، سمیه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت انتظامی»سال پنجم؛ تابستان 1389 - شماره 2 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 215 إلی 227 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتری Client satisfactionرضایتمندی بیماران Patient satisfactionبیمارستانهای نظامی Military hospitalsخدمات بیمارستانی Hospital servicesبیماران بستری Inpatientsخدمات درمانی Medical care servicesبیمارانرضایتبیمارستانیرضایتمندیرضایتمندی بیمارانخدمات
-
9.
مؤلف : رحیمی، مسعود ؛ عباسیان، مریم ؛ کرامت، افسانه ؛
مجلة:دانش و تندرستی»بهار 1385 - شماره 1 ISC (7 صفحة - من 39 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:بیمارستانخدماترضایت مندی بیمارانبیمارانرضایتمیزان رضایت
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران) 2 |
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |
مجلة مطالعات محيطی هفت حصار 1 |
مجلة دانش و تندرستی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)