کلمة المفتاح رضایت از قیمت / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نظری، محسن ؛ بحری نژاد، ریحانه ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1391 - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 131 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری نگرشیوفاداری رفتاریرضایت از قیمتبانکدارقیمتمشتریمشتریانرضایت مشتریبانکمدلبرازش مدل
-
2.
مؤلف : انظاری، طاهره ؛ مظفری، محمد مهدی ؛ عزیزمحمدلو، حمید ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1397، دوره جدید - شماره 11 (16 صفحة - من 367 إلی 382 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادوفاداریوفاداری به فروشگاهرضایت از قیمت
-
3.
كاتب مسؤول : قلی پور فریدونی، شهربانو ؛ مؤلف : غیاث آبادی فراهانی، مریم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1399، دوره ششم - شماره 4 (10 صفحة - من 68 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرضایت از قیمتشفافیت قیمتقیمتمشتریرضایتبانکمشتریان
-
4.
كاتب مسؤول : مجاهد، معصومه ؛ مؤلف : رویان، علیرضا ؛ محمدی نوده، فاضل ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 56 (جلد پنجم) (19 صفحة - من 22 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریعملکرد مالی و عملکرد غیرمالیرضایت از قیمت
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة علوم مدیریت ایران 1 |
مجلة رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری 1 |
مجلة مطالعات مدیریت و حسابداری 1 |
مجلة پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)