کلمة المفتاح رضایت الکترونیکی و وفاداری الکترونیکی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کاظمی، حمید ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (7 صفحة - من 60 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات الکترونیکیرضایت الکترونیکی و وفاداری الکترونیکیمشتریرضایت مشتریالکترونیکیکیفیت خدماتوفاداریمشتریان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت و حسابداری 1 |