کلمة المفتاح رضایت ذینفعان / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : محمدی، یاسر ؛ مؤلف : ملازادگان، آرزو ؛ اسدپوریان، زینب ؛
مجلة:پژوهش های روستایی»تابستان 1400 - شماره 46 ، ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 317 إلی 331 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدل سروکوالرضایت ذینفعانالحاق روستا به شهرشهر همدان
-
2.
مؤلف : بختیاری، لطفعلی ؛ شایگان، فریبا ؛ رجبی فرجاد، حاجیه ؛
مجلة:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»پاییز 1397 - شماره 23 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 81 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:توانمندسازیارتباطات سازمانیدانشگاه علوم انتظامی امینرضایت ذینفعانطرح تحولمدیریت تغییر و تحول سازمان
-
3.
مؤلف : میرکمالی، سیدمحمد ؛ سعادتیتبار، فهیمه ؛
مجلة:آموزش و توسعه منابع انسانی»زمستان 1394 - شماره 7 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 101 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:آموزش ضمن خدمتفرایند آموزشرضایت ذی نفعانآموزشکارکناننیازسنجیسازمان
-
4.
مؤلف : حاجیها، زهره ؛ امیرطاهری، کرامت ؛
مجلة:حسابداری دولتی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 3 (6 صفحة - من 53 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:انگیزشمنابع مالیشهرداری تهرانرضایت ذینفعانرویه های نوین حسابداری
-
5.
مؤلف : ابراهیمی نژاد، مهدی ؛ زینلی، سینا ؛ شهریاری کوتک، اسلام ؛
مجلة:نامه آموزش عالی»پاییز 1392 - شماره 23 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 69 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:Customer OrientationDimensions of customer orientationBeneficiaries’ satisfactionHormozgan Universityمشترینظام آموزش عالیرضایتمشتریمداریدانشجویاناعضای هیأتعلمیرضایت مشتری
-
6.
مؤلف : مدهوشی، مهرداد ؛ کوه کن مؤخر، امیر ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1391، سال چهارم - شماره 7 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 99 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:بهره وریاستراتژی سازمانبرون سپاریبهره و ریاطلاعاترضایت ذی نفعانسازمان
-
7.
مؤلف : معمارزاده تهران، غلامرضا ؛ بهلولی زیناب، نادر ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»تابستان 1388 - شماره 9 ISC (26 صفحة - من 51 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشیفعالیتهای درون سازمانیفعالیتهای میان سازمانیفعالیتهای برون سازمانیفعالیتهای فردیاستقلال عمل درون زااستقلال عمل برون زا و آزادی عملشوراهای اسلامی شهرسازمانسیستمشورای اسلامی شهر تبریزرضایتعمل
-
8.
An Empirical Study on Value - Based Performance Measures, Stakeholder Satisfaction, and Stock Prices
مؤلف : Rahgozar، Reza ؛
مجلة:بررسی های حسابداری و حسابرسی»زمستان 1385 - شماره 46 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 149 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:قیمت سهاممعیارهای عملکرد مبتنی بر ارزشرضایت ذینفعان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)