کلمة المفتاح رضایت مشتریان / (3 مقالة)
-
1.
مؤلف : سبحانی فرد، یاسر ؛ حسینی، سیدمحمدحسین ؛ مهدی خواه، محمدمهدی ؛ چراغعلی، سعید ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 31 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 119 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:انگیزهکیفیت خدماترضایت مشتریاننمایشگاه کتاب تهران
-
2.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ جزنی، نسرین ؛ حاجی کریمی، عباس علی ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1391، دوره جدید - شماره 9 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 99 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریرضایت مشتریانانتظارات مشتریصنعت بانهزینه جا به جایی
-
3.
مؤلف : احمدی، فریدون ؛ حسن زاده، تورج ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره جدید - شماره 8 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 113 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:بهره وریمدیریت ارتباط با مشتریرضایت مشتریانرفتار شهروندی سازمانیعملکرد سازمانیکارکنان