کلمة المفتاح رضایتمندی از برند / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1393 - شماره 35 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 95 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری رفتاری به برندمزایای برندبرند پارس خزررضایتمندی از برندمشتریوفاداری رفتاری مشتریرضایت مشتری
-
2.
مؤلف : آرین، مریم ؛ منصوری موید، فرشته ؛ کردناییج، اسداله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1397، دوره هشتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:سبک زندگیقصد خرید مجددرضایتمندی از برندارزش لذتجویانه
-
3.
مؤلف : احمدی فرد، کاظم ؛ خانلری، امیر ؛ معصومی خلجی، حمیدرضا ؛
مجلة:نخبگان علوم و مهندسی»بهمن 1397 - شماره 15 (13 صفحة - من 15 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهقصد خریدهویت برندترجیح برندرضایتمندی از برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)