کلمة المفتاح رضایت و وفاداری مشتریان / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : پرتو، طراوت ؛ سبحانیان، سید علی ؛ مالکی، مجتبی ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی ، ملی (9 صفحة - من 97 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت محصولرضایت و وفاداری مشتریانتاثیر و تصویر برندشرکتهای داروئی
-
2.
مؤلف : طالقانی، محمد ؛ فلاح حسن پور، فروزش ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»زمستان 1393، سال سوم - شماره 3 و 4 (8 صفحة - من 1 إلی 8 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیانتظاراتکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهرضایت و وفاداری مشتریانعملکرد مدیریت ارتباط با مشتریانمشتریمشتریانرضایت مشتریبانکوفاداری مشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی 1 |
مجلة مهندسی مدیریت نوین 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)