کلمة المفتاح رفتار مشتریمدار / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سید صالحی، سید علیرضا ؛ کلهری زاده، مهدیه ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (22 صفحة - من 1898 إلی 1919 )
الکلمات المفتاحية: رضایت شغلیرفتار مشتری مدار هوش هيجانی شخصيت جو خدمات
-
2.
مؤلف : صحت، سعید ؛ لامعی، آرمان ؛
مجلة:پژوهش های بیمه ای»زمستان 1394 - شماره 1 (26 صفحة - من 95 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:بیمه عمرخوداتکاییجوخدمترسانیدرگیرشدن با شغلرفتار مشتریمدار