کلمة المفتاح رقابت در بازار محصولات / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ژولانژاد، فاطمه ؛ بخردی نسب، وحید ؛
مجلة:پژوهش های اقتصاد صنعتی»بهار 1399- شماره 11 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 77 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:رقابت در بازار محصولاتوابستگی متقابل فرصتهای سرمایهگذایارزش سطحنگهداشت وجهنقدتهدیدات و رفتارهای تهاجمی بازار محصولاتمحدودیتهای مالی
-
2.
مؤلف : تاجیک باغخواص، الهام ؛ خرم، رسول ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»پاییز 1398، دوره پنجم - شماره 3 (18 صفحة - من 130 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:افشای اطلاعاتمدیریت ریسک شرکترقابت در بازار محصولات
-
3.
مؤلف : مهرانی، آزاده ؛ دارابی، رویا ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»تابستان 1395، دوره دوم - شماره 2/1 (16 صفحة - من 39 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:ریسک ریزش قیمت سهاممخاطرات بازار و رقابت در بازار محصولاترقابت در بازار محصولات
-
4.
مؤلف : خواجوی، شکراله ؛ محسنی فرد، غلامعلی ؛ رضایی، غلامرضا ؛ حسینی راد، سید داوود ؛
مجلة:مدیریت دارایی و تامین مالی»زمستان 1392 - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 119 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت سودشاخص لرنررقابت در بازار محصولرقابت در بازار محصولاترقابتبورس اوراق بهادار تهرانمدیرانTehran Stock Exchange
-
5.
مؤلف : نمازی، محمد ؛ رضایی، غلامرضا ؛
مجلة:راهبرد مدیریت مالی»زمستان 1392 - شماره 3 ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:شاخص لرنررقابت در بازار محصولشاخص هرفيندالهيرشمنسياست تقسيم سود نقديرقابت در بازار محصولاتصنایعپژوهش
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های اقتصاد صنعتی 1 |
مجلة مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)