کلمة المفتاح روانشناسی تبلیغات / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : رحمانی، نجیبه ؛ مؤلف : صادقی نیا، سارا ؛
مجلة:جهانی رسانه»پاییز و زمستان 1399 - شماره 30 ISC (28 صفحة - من 79 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتاقناع مخاطبروان شناسی تبلیغاتفاکوپاکارزار تبلیغاتیاقناعفنکارکرد
-
2.
مؤلف : تمسکی، زینب ؛
مجلة:مطالعات میان رشتهای در علوم انسانی»پاییز 1396 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 113 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:روانشناسی تبلیغاتمنابع آبتاریخ معماریتاریخ ذهنیت عامهتهران قاجاری
-
3.
مؤلف : صادق پناه، بهناز ؛ افهمی، رضا ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»پاییز 1392 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 55 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:ناخودآگاهروانشناسي تبليغاتآگهي تجاريروانكاوي فرويدبازنمايي اميالتبلیغاتآگهیفرامنتجاریمخاطبمصرفتبلیغات تجاری
-
4.
مؤلف : کاویانی، محمد ؛
مجلة:روش شناسی علوم انسانی»زمستان 1380 - شماره 29 ISC (24 صفحة - من 109 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:روانشناسیروانشناسی تبلیغاتجنگ روانی در قرآنتبلیغات سیاسیتبلیغات دینیجنگ روانیتبلیغاتقرآناسلامپیامبرروانشناسی اجتماعیتحریک