کلمة المفتاح رویکرد شش سیگما / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صالحی صدقیانی، جمشید ؛ زند نامدار، فرانک ؛
مجلة:کنترولر»پاییز و زمستان 1383 - شماره 17 (13 صفحة - من 28 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:شش سیگماTQMرویکرد شش سیگماکیفیتمدیریت کیفیت جامعبهبودصنایعبهبود کیفیت
-
2.
مؤلف : صالحی صدقیانی، جمشید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»بهار 1386 - شماره 15 ISC (19 صفحة - من 167 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:شش سیگماطراحی آزمایشاتطراحی برای شش سیگماتحلیلهای آماریDMAICعقد قراردادبهبودرویکرد شش سیگما
-
3.
مؤلف : جعفری، پریوش ؛ یزدانی، سهراب ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»پاییز 1387 - شماره 3 ISC (34 صفحة - من 7 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:شش سیگماموداتفکر نابارزش آفرینیمخاطب محوریاتلافبهبود کیفیتخطای فرآیندچرخه DMAICناب سازیمدیرانمدیریتآموزش و پرورشمشتریاطلاعاترویکرد شش سیگماسازمانمعلماننظام آموزشی
-
4.
مؤلف : رستگار، علی ؛ رجبی، علی محمد ؛ لک، بهزاد ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»تابستان 1391 - شماره 24 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 107 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:ندای مشتریرویکرد نابرویکرد شش سیگماشش سیگمای نابسیستم های اطلاعاتی ناجا
-
5.
مؤلف : صدرآبادی، علی ناصر ؛ ابراهیم زاده پزشکی، رضا ؛ ابوالقاسمی، مهدی ؛ احمدی، سینا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 64 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملیکیفیت خدماتشش سیگمامدیریت ارتباط با دانشجومدلیابی معادلات ساختاریمشتریرضایت مشتریرویکرد شش سیگمادانشجویانمشتریانمدیریت ارتباط با مشتریارزیابی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)