کلمة المفتاح رویکرد غیرخطی LSTR / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : دهقانی، علی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 155 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتپوشاکسودآوریصنایع نساجیرویکرد غیرخطی LSTRکیف و چرم ایران
-
2.
مؤلف : اصغر پور، حسین ؛ فلاحی، فیروز ؛ خداداد کاشی، فرهاد ؛ پورعبادالهان کویچ، محسن ؛ دهقانی، علی ؛
مجلة:مطالعات اقتصادی کاربردی ایران»بهار 1391 - شماره 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 63 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریسهم بازارصنایع نساجیچرم و پوشاک ایرانرویکرد غیرخطی LSTR
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات اقتصادی کاربردی ایران 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)