کلمة المفتاح رویکرد مشتریمدار / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کیانیان، الهه ؛ منافی اناری، سالار ؛
مجلة:مطالعات زبان و ترجمه»تابستان 1398 - شماره 37 ، ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 1 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد مشتریمدارکیفیت ترجمهخدمات ترجمهدارالترجمههای کشورتحلیل آماری توصیفی
-
2.
مؤلف : مبشری، جلیل ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1379 - شماره 58 ISC (18 صفحة - من 65 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندینیازهاخواستههاسنجش رضایت مشتریرویکرد مشتریمداربیمهرضایتشرکتهای بیمهمشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات زبان و ترجمه 1 |
مجلة پژوهشنامه بیمه 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)