کلمة المفتاح رویکرد وارونه / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اسدنژاد، نسرین ؛ ادیب، یوسف ؛ ملکی آوارسین، صادق ؛ كاتب مسؤول : یاری، جهانگیر ؛
مجلة:رهبری و مدیریت آموزشی»تابستان 1401 - شماره 60 التصنيف A (Azad University/ISC (37 صفحة - من 47 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریعناصر برنامه درسیتجربه زیستهرویکرد وارونه مبتنی بر مسئلهتربیت مربی پیش از دبستاندانشجویانرویکردرویکرد وارونهمصاحبهعنصربرنامه درسیارزشیابیاستادمشارکت
-
2.
كاتب مسؤول : نوریان، محمد ؛ مؤلف : افشاری، مرجان ؛ احمدی، امینه ؛ نوروزی، داریوش ؛
مجلة:مدیریت و برنامه ریزی در نظامهای آموزشی»بهار و تابستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 195 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری خودراهبرمولفه های یادگیری خودراهبرپیامدهای خودراهبر نمودن فراگیران در یادگیریبرنامه درسی وارونهبرنامه درسیرویکرد وارونهآزمونفراگیرانخودمدیریتی
-
3.
مؤلف : سعادت، اسفندیار ؛ علیمیری، مصطفی ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1383، دوره دوم - شماره 5 ISC (12 صفحة - من 45 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:نابهنجاری درک معنای تاریخیرهبری مشترکرهبری توانبخشرویکرد درون به برونرویکرد وارونهمدیرانشهروندانمدیریتدولتمهارتهایسازمانمدیریت عمومیرویکرد
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت فرهنگ سازمانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)